قرص مکس من یکی از قویترین قرص های تاخیری و شناخته شده در بازار می باشد . این قرص از 12 عدد قرص نارنجی برای نعوظ و 12 عدد قرص مشکی برای تاخیر تشکیل شده و داخل یک قوطی فلزی کنسروی شکل قرار داد . در این مقاله قصد معرفی این محصول و بهترین زمان مصرف قرص مکس من در انتهای همین مقاله میتوانید اقدام به خرید قرص مکس من نمایید .

خرید قرص مکس من اصل از داروخانه

خرید قرص مکس من اصل از داروخانه

قرص maxman

قرص مکس من از دسته قرص های تاخیری بسیار قوی است. این قرص با مجوز های بین المللی که بدست آورده مدتی است درصد زیادی از بازار را در دست دارد.

MAX MAN  برندی شناخته شده است که نیازی به تعریف و تبلیغ ندارد . با توجه به نیاز مشتری هم نعوظ دارد و هم افزایش میل جنسی و این عمل در این دارو تفکیک شده شده است به طوری که مکس من 12 عددی در اصل از 24 عدد قرص تشکیل شده است . به طوری که 12 عدد برای تاخیر و 12 عدد دیگر برای نعوظ می باشد که بر حسب نیاز میتوانید یکی و انتخاب کنید یا هر دو را هم زمان میل کنید . این قرص را میتوان در دسته ی قرص زود انزالی هم جای داد.

 

 

زمان مصرف قرص مکس من

زمان مصرف قرص مکس من  45 الی 1 ساعت قبل از نزدیکی می باشد . به دلیل اینکه معمولا 40 الی 45 دقیقه زمان نیاز دارد تا قرص یا کپسول در معده حل شود و سپس وارد گردش خون شود تا تاخیر و نعوظ رو برای شما به ارمغان بیاورد . این قرص از خانواده قرص های لحظه ایی می باشد و خاصیت درمانی ندارد . بهتر است قرص را با یک لیوان آب کامل میل نمایید تا زودتر در معده حل شود. در نظر داشته باشید زمان مصرف داروهای زود انزالی به هیچ عنوان از مشروبات الکلی استفاده نکنید.

 

 

طریقه استفاده قرص تاخیری مکس من

طریقه استفاده قرص تاخیری مکس من دقیقا در پاراگراف بالا  توضیح داده شده , 40 الی 45 دقیقه قبل از نزدیکی یک عدد قرص نارنجی و یک عدد قرص گرد مشکی رنگ رو هم زمان باهم میل کنید و منتظر بمانید تا قرص در معده حل شود و وارد سیستم گردش خون شود تا تاخیر را برای شما همراه داشته باشد . البته در نظر داشته باشید که هر قرص برای یک مشکل قابل استفاده میباشد. قرص گرد نارنجی رنگ تاخیری و قرص شکل دار برای نعوظ مورد استفاده قرار میگیرد و شما بسته به مشکلتان میتوانید استفاده کنید. یعنی اگر فقط مشکل نعوظ دارید میتوانید قرص مربوط به نعوظ را میل کنید و اگر مشکل تاخیر دارید میتوانید قرص تاخیری را استفاده کنید و اگر هر دو مشکل را با هم دارید میتوانید هر دو قرص را استفاده کنید.

 

 

خرید قرص مکس من 12 عددی از داروخانه

برای خرید قرص تاخیری مکس من از داروخانه کافیست فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید . حتی در صورت انصراف از خرید ، مشاوره دارو ها بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد. تمامی هزینه های جانبی (تماس ، مشاوره و…) به عهده مگنیفر می باشد و تا زمان تایید نیاز به هیچ هزینه ای نیست . جهت سهولت در سفارش و مشاوره فرم زیر را کامل کنید.

 

 *برای حفظ حریم شخصی شما ، امکان سفارش تنها با شماره تماس هم مقدور است*


 

قرص مکس من 60 عددی چیست ؟

قرص مکس من 60 عددی یکی دیگر از محصولات جنسی و زناشویی تولید شده توسط همین برند MAX MAN  می باشد . تفاوت مکس من 60 تایی با 12 عددی در نوع کاربردشون هست .مکس من 60 عددی برای افزایش سایز و طول الت تناسلی مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل تعداد ان جنبه درمانی دارد . در یک دوره یک ماهه اگر مقاومتی از سوی بدن مانع آن نشود میتواند بین 2 تا 4 سانت افزایش به همراه داشته باشد .

قرص مکس من اصل امریکا

قرص مکس من اصل امریکا

برای دیدن و یا خرید مکس من 60 تایی میتوانید به مین لینک مراجعه کنید .