خرید اسپری تاخیری ویگا 100000 اصل

خرید اسپری تاخیری ویگا 100000 اصل در داروخانه ها به صورت حضوری امکان پذیر نیست. برای خرید اسپری تاخیری ویگا باید در سایتهای اینترنتی ثبت سفارش انجام دهید.

اسپری تاخیری ویگا یک اسپری بسیار قوی و پر طرفدار میباش. پر طرفدار به این دلیل که این اسپری بدون مواد بی حسی میباشد و از سری الت جلوگیری میکند. بیشتر افراد برای درمان لحظه ای زودانزالی از استفاده کردن اسپری تاخیری خود داری میکنند به دلیل اینکه بیشتر اسپری های تاخیری بی حسی ایجاد میکند ولی اسپری تاخیری ویگا به این صورت نیست و به هیچ عنوان بی حسی ایجاد نمیکند.

 

با توجه به افزایش تقاضا برای درمان زود انزالی و سفت شدن آلت , مردان به خوردن انواع قرص های تاخیری روی آوردن که بی شک حجم گسترده ایی از وب سایت هایی که اقدام به فروش این نوع دارو ها می کنند 100 درصد نمی توان گفت ایا بهترین محصول رو ارائه میدهند یا نه . اما هنوز کشانی هستند که واقعا نمیتوانند این نوع دارو ها را از وب سایت تهیه کنند و یا در اصل کار مشکل دارند. اسپری تاخیری ویگا مناسب همین نو افراد هستند که نمیخواهند از هر داروی تاخیری استفاده کنند.

 

خرید اسپری تاخیری ویگا داروخانه

در این مقاله می خواهیم به بررسی مشخصات اسپری تاخیری  ویگا و همچنین روش خرید اسپری تاخیری ویگا از داروخانه بپردازیم. اسپری تاخیری برای اشخاصی در نظر گرفته شده ، که نمی توانند از قرص تاخیری استفاده  کنند. در ادامه به بررسی خصوصیات و روش خرید اسپری تاخیری ویگا می پردازیم.

 

از این رو اگر با این محصول آشنایی دارید و فقط قصد خرید دارید به انتهای مقاله مراجعه کنید.

خرید اسپری تاخیری ویگا

خرید اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری ویگا محصول کشور آلمان می باشد در حجم 45 ml ( تولید کننده قرص ویاگرا است.) این اسپری با عملکرد خوب که از خود نشان داده است ، توانسته نام خود را در بازار جا بیاندازد. تاخیری که این اسپری به شما میدهد قدرت انزال شما رو 2 برابر خواهد کرد لازم به ذکر هست که شما رو بی حس نمی کند تا متوجه هیچ لذتی نشوید. فقط سیستم عصبی الت تناسلی رو برای چند دقیقه ایی نارسنا میکند تا پیام انزال برای مغز ارسال نشود.

 

نحوه استفاده از اسپری تاخیری ویگا 100000 اصل

بهترین زمان استفاده از اسپری تاخیری یک ربع قبل از برقراری رابطه میباشد. قبل از استفاده از اسپری تاخیری در ابتدا الت تناسلی خود را با اب تقریبا سرد شسته و سپس خشک کنید. به اندازه چند پیس از اسپری را فقط روی الت بزنید دقت کنید به هیچ وجه اسپری بر روی بیضه ها پاشیده نشود. بعداز اسپری کردن 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس الت خود را با اب تقریبا سرد بشویید و سپس رابطه خود را شروع کنید. اگر در حین رابطه احساس کردید هنوز دچار زود انزالی هستید میتوانید در نوبت بعدی مقدار استفاده از اسپری را کمی بیشتر کنید.

قیمت اسپری ویگا

قیمت اسپری ویگا بسته به اندازه و قدرت اسپری دارد که پس از ثبت سفارش در انتهای مقاله می توانید این مورد را با مشاور در میان بگذارید. ولی حداقل دوز 50 هزار تومان و حداکثر دوز تا 140 هزار تومان هم به فروش می رسد. برای اینکه بتوانید اطمینان حاصل کنید ، اسپری تاخیری ویگا اصل است یا خیر قبل قطعی شدن سفارش این مورد را به فروشنده تاکید کنید.

 

حتی در صورت انصراف از خرید ، مشاوره دارو ها بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد

تمامی هزینه های جانبی (تماس ، مشاوره و…) به عهده شرکت می باشد و تا زمان تایید نیاز به هیچ هزینه ای نیست

جهت سهولت در سفارش و مشاوره فرم زیر را کامل کنید

 *برای حفظ حریم شخصی شما ، امکان سفارش تنها با شماره تماس هم مقدور است*

اسپری تاخیری ویگا