قوی ترین داروی بزرگ کننده آلت قرص ویگرکس پلاس اصل

 

ویگرکس درمان زود انزالی و سایز آلت تناسلی مردان. بی شک یکی از نگرانی های امروز جامعه می باشد. ولی لازم به ذکر هست که اندازه سایز و حجم الت مبنایی دارد و حالت استاندارد.

از نظر پزشکی حجم الت یا کلفتی هیچ فرقی در اصل کار ندارد حداقل اندازه الت تناسلی چیزی بین 13 تا 15 سانتی متر کاملا طبیعی است. و ظاهر سازی بلندی و شکا آلت کاملا سلیقه ایی می باشد .

یعنی با داشتن این اندازه طولی هر فرد به راحتی میتواند پرده بکارت را باز کند چیزی که برای بچه دار شدن لازم می باشد در نتیجه نیازی به بزرگ تر کردن یا غیره ندارید.

اما اگر سلیقه ی شما چیز دیگری است می توانید کمی سایز آلت خود را تغییر داده با استفاده از قرص ویگرکس پلاس اصل بیشتر بخوانید.

خرید قرص بزرگ کننده آلت ویگر کس پلاس

قرص viril xxl

قرص viril xxl ساخته شده از جنسینگ دریایی میتواند در حداقل 2 دوره یا حداکثر 4 دوره سایز آلت تناسلی شما رو تغییر دهد . که دوره بستگی به مقاومت و فیزولوژی بدن شما دارد

که هر فردی با فرد دیگر متغییر می باشد.

این محصول در جعبه های 60 عددی می باشد و به رنگ قرمز هستند در هر جعبه 4 ورق قرص جای داده شده که هر ورق شامل 15 عدد می باشد.

ویگرکس پلاس درمانی می باشد و روی سایز و حجم الت شما بسیار تاثیر گذار هست.

 

نمایندگی فروش قرص ویگرکس پلاس در تهران

این قرص بزرگ کننده الت ساخت کشور کانادا میباشد و نوعی دیگر آن که داخل قوطی هست و 90 عددی می باشد محصول کشور امریکا است و با توجه به اقتصاد و قوانین کشور نمایندگی فروش قرص ویگرکس پلاس در تهران وجود ندارد و اکثر این محصولات به صورت مسافری و تعداد محدود به ایران وارد میشود . همچنان میتوانید از بهترین داروی افزایش سایزآلت در همینجا مشاهده نمایید.

 

این محصول در داروخانه ها موجود بود ولی به دلایلی زیادی این دارو رو از سبد خود حذف کردن با توجه به تحریم های حال حاضر نمی توانند دارو هایی غیر ضروری رو وارد و عرضه کنند . محصولی که در داروخانه موجود بود به صورت قوطی و مکمل رژیم غذایی برای افزایش سایز و درمان زود انزالی تجویز و به مراجعه کننده عرضه می شد. با این محصول در سایت مگنیفر کاملا متفاوت می باشد.

 

طریقه مصرف قرص ویگرکس پلاس

مصرف دارو بستگی به وزن شما دارد معمولا برای یک فردی عادی روزی یک عدد هر 24 ساعت در هفته اول در ادامه هفته دوم روزی 2 عدد هر 12 ساعت باید میل شود برای افراد بالا 100 کیلیو تا روزی 3 عدد هم تجویز می شود

هشدار : مصرف روزانه بیش از 4 عدد توصیه نمی شود.

 

خرید اینترنتی قرص ویگرکس پلاس

مگنیفیر یک داروخانه انلاین اینترنتی می باشد و امکان خرید این محصول رو به صورت اینترنتی در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد. شما با پر کردن فرم  در پایین همین مطلب به راحتی می توانید خرید اینترنتی قرص ویگرکس را انجام بدید و درب منزل خود تحویل بگیرید.


خرید قرص ویگرکس پلاس اصل از داروخانه

برای خرید قرص ویگرکس پلاس اصل از داروخانه میتوانید فرم بالا را پر کنید تا همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و تمامی توضیحات را به شما بدهند.

برای خرید کس پلاس اگر تهران باشید با پیک برایتان ارسال شده و پرداخت درب منزل میباشد . اگر خارج از تهران باشید با پست یا تیپاکس ارسال خواهد شد .

 

قرص ویگرکس پلاس چیست ؟

یک محصول درمانی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان و داروی حجم دهنده به صورت دائمی به همراه افزایش حجم منی .

برای درمان به چند دوره نیاز هست ؟

برای درمان کامل شما نیاز به یک دوره 2 الی 4 ماهه دارید ولی به صورت میانگین از دوره دوم به بعد تاثیرش کاملا چشمی دیده میشود .

هر بسته چند عددی هست و برای چند دوره استفاده می شود ؟

هر بسته 60 تایی است .این کاملا به وزن و قد شما بستگی داره ولی برای یک فرد نرمال روز 2 عدد و هر بسته برای یک ماه کافی است . یعنی هر 12 ساعت یک عدد.

نحوه خرید و ارسال به چه صورت هست ؟

اگر تهران باشید با پیک براتون ارسال میشه پرداخت درب منزل هست . اگر خارج از تهران باشید اول هزینه واریز می شود بعد با پست یا تیپاکس ارسال خواهد شد .