قرص تاخیری آلتی شکل

یکی از جدید ترین محصولات افزایش میل جنسی آقایان می باشد. ویاگرا فراری با فرمولی جدید با استفاده از سیلدنافیلد برای نعوظ و داپوکسین برای تاخیر و جنسینگ افزایش نعوظ و تاخیری فوق العاده ایی به شما میدهد. ویاگرا فراری قرص تاخیری آلتی شکل در بسته بندی های قرمز رنگ به شکل آلت و 8 عددی می باشد.

اگر تا به حال از دارویی برای رفع زود انزالی جواب نگرفتید . حتما یک بار ویاگرا فراری رو امتحان کنید.سیلدنافیلد داخل این دارو افزایش نعوظ به شما میدهد و برای حفظ انزال از ترامادول با فرمولی جدید استفاده کرده اند . بی شک تمام محصولات زناشویی برای تاخیری از این ترکیب استفاده میکنند.

قیمت قرص تاخیری ویاگرا فراری قرمز رنگ 180 هزار تومان می باشد . قرصی مناسب برای زود انزالی هست تصویر زیر نمونه ایی از محصول مورد نظر را به شما نشان میدهد .

 

 

قرص تاخیری ویاگرا فراری

 

روش مصرف قرص تاخیری ویاگرا فراری :

برای هر بار نزدیکی یک عدد قرص را به صورت کامل با یک لیوان آب میل نمایید . بدن به طور متوسط چیزی بین 45 دقیقه تا 60 دقیقه زمان لازم دارد تا قرص را هضم کرده و وارد دستگاه گردش خون کند . برای اینکه جواب کامل و رضایت بخش مورد نظر خود را از این قرص بگیرید باید این تایم رو رعایت کنید.

برای بدست آوردن این محصول کافیست فرم زیر رو پر کنید و منتظر تماس بمانید. در اولین فرص با شما تماس خواهند گرفت و توضیحات قرص تاخیری ویاگرا فراری را به شما خواهند داد . و درصورت رضایت محصول رو با پست – تیپاکس – ترمینال قابل ارسال هست .

 

عوارض قرص تاخیری آلتی شکل قرمز

عوارض قرص تاخیری آلتی شکل قرمز نیز مانند مابقی داروها میباشد. میدانید که تمامی داروها اگر زیاد و به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرند برای بدن فرد مضر هستند. به طور مثال همین قرص ژلوفن که برای رفع درد استفاده میشود اگر در هفته بیشتر از 2 بار مورد استفاده قراربگیرد برای بدن عوارض بدی به همراه دارد. پس بدانید که بهتر است قرص های تاخیری را بیشتر از یک الی دوبار در هفته استفاده نکنید زیرا هم عوارض دارد و هم اگر زیاد مورد استفاده قرار بگیرد اثر خود را از دست میدهد و بدن به این قرص عادت میکند و دیگر تاثیرات روز اول را ندارد.

 

خرید قرص فراری آلتی شکل قرمز

برای خرید قرص آلتی شکل فراری قرمز کافیست فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس فروشندگان ما باشید . حداقل 2 تا 24 ساعت زمان مبیره تا تماس گرفته  شود بستگی  به حجم سفارشات اون روز داره لطفا شکیبا باشید .

تنها راه ارتباطی ما با شما شماره تماس شما هست لطفا در وارد کردن شماره تماس دقت کنید . درصورتی که 3 بار با شما تماس گرفته شود و پاسخگو نباشید سفارش شما لغو خواهد شد و محصولی برای شما ارسال نخواهد شد .

 


 

 

برخی از سوالات شما

ایا قرص تاخیری فراری برای همه مناسب است ؟

بله برای افرادی که از زود انزالی و عدم نعوظ رنج می برند موثر هست محدوده سنی بین 30 تا 60 سال

قرص فراری سردرد یا تاری دید میاره ؟

بستگی به خود شما داره کسانی که مشکل فشار خون دارند . معمولا با خوردن سلیدنافید سردرد میگیرند . اگر قبلا با خوردن نمونه مشابه ویاگرا سردرد نداشتید این محصول هم براتون مشکلی ایجاد نمیکنه.

قیمت خرید قرص فراری قرمز چقدر هست ؟

قیمت قرص 145 هزار تومان هست .

نحوی ارسال این دارو به چه صورت هست ؟

اگر تهران باشید با پیک براتون ارسال میشه و هزینه را درب منزل پرداخت میکنید . اگر شهرستان باشید هزینه رو واریز میکنید و با پست یا تیپاکس براتون ارسال خواهد شد.
بین 24 تا 48 ساعته میرسه دستتون